ناروننارون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نارون عزيزم

اولين روز زندگي

1391/2/22 21:13
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه اول شهريور حدود ساعت ٧:٣٠ صبح به همراه شوهرم و پدر و مادرم به بيمارستان نيمه شعبان ساري رفتيم. حدود ١ ساعت بعد بستري شدم و نارون كوچولو ساعت 9:25 صبح با عمل سزارين اسپاينال به دنيا اومد.

niniweblog.com

 

قد: 51 سانت

وزن :3 كيلو و 650 گرم

لحظه اي كه نارون كوچولو رو به من نشون دادند از خوشحالي اشك شوق ريختم. بهترين روز زندگيم بود.

حيف كه با خودم دوربين نبرده بودم و از اونجايي هم كه موبايلم دوربين نداشت عكسي از اون روز ندارم.

حدود 1 ساعت بعد از عمل بود كه نارون و از اتاق نوزادان آووردن پيش من. خيلي ناز و خوشگل بود و خيلي هم آروم.        

niniweblog.com

 

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)