ناروننارون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

نارون عزيزم

كتاب خوندن با استفاده از كاردستي

1392/10/6 16:43
نویسنده : مامان
653 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نارون 7 تا كتاب داره از مجموعه كتابهاي حيوانات بامزه.

آقا گاوه ،  خانم گاوه ، آقا گوسفنده ، خانم مرغه ، آقا بزه ، خانم اردكه و آقا اسبه.

خيلي هم اين كتاباشو دوست داره. تا تونسته هم اونارو پاره پوره كرده و من با چسب زدن تونستم تا حالا نگهشون دارم.

 

به ذهنم رسيد شخصيتهاي اين كتابها رو براي نارون با استفاده از كاغذهاي رنگي درست كنم تا موقع خوندن كتاب با هيجان بيشتري همراهيم كنه. چون شخصيتهاي ساده اي هم داشت در آوردنشون با كاردستي كار زياد سختي نبود ولي يكم وقتگير بود.  چون مراحل زيادي داشت. 

همزمان با خوندن كتاب ازين كاردستي ها استفاده ميكنم. اوايل نارون زياد همكاري نميكرد. كاردستي ها رو بر ميداشت و فرار ميكرد. چند تا شونو همون اوايل كار پاره كرد و من چسب زدم بهشون.

الان بهتر شده. موقع خوندن حيوونا رو ميگيرم جلوي صورتم و بجاشون حرف ميزنم. نوبت هر حيوون كه ميشه نارون سريع اون حيوونو برميداره ميده بهم


 

مواد لازم براي اين كار:

كاغذ رنگي          به مقدار لازم

چسب رازي         1 عدد

قيچي                2 عدد (كوچيك و بزرگ)

جعبه كفش         1 عدد

مداد مشكي        1 عدد

خودكار ترجيحا مشكي   1 عدد  ( من نداشتم از آبي استفاده كردم)

 

آقا بزه

 

آقا اسبه

 

آقا خوكه

 

آقا گوسفنده

 

آقا گاوه

 

خانم مرغه

 

خانم اردكه

 

خانم گاوه

 

 

 

بارون... روز... شب

 

 پرچين

 

 

 

 

اينم كيك فنجوني كه ديشب درست كردم براي رفع خستگي!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان مهرناز
6 دی 92 15:18
اره واقعا خداییش سخته موفق باشی عزیزم
مامان
پاسخ
منونم مامان مهرناز عزيز
روشن
6 دی 92 18:11
آفرین چه مادر با سلیقه و هنرمندی واقعا عالیه که اینقدر وقت می گذاری. براتون آرزوی موفقیت می کنم
مامان
پاسخ
مرسي روشن جون. واقعا لطف داري به من
لاله
6 دی 92 22:55
سلام واییییییییییی خسته نباشی حسابییییییییی عزیزم م واقعا واقعا کار زمان بری هستش. خیلی با حوصله ای چقدر هم شخصیت هاش جالب و بانمکن. حیف که کتابهای به این خوبی رو با کاغذ و مقواهای خوب تهیه نمیکنن که بچه ها نتونن پاره کنن. ولی خوب میدونم که اینم قسمتی از رشدشون هست پاره کردن و رریختن و پاشیدن و .... بازهم خسته نباشی مامان مهربون
مامان
پاسخ
مرسي لاله جون. اتفاقا نارون دو تا كتاب با كاغذ و مقواي خوب هم داره كه اگه چسب نميزدم بهشون تا حالا اثري ازشون نبود . هر وقت كتاب پاره ميكنه سريع ميگه چسب. ديگه خودش فهميده بايد چيكار كرد
لاله
6 دی 92 22:56
راستی کیک فنجونی آخرش خیلییییی باحال بود نوش جون خودت تکی و تنهایی والا با اینهمه کاری که کردی همه اش رو باید خودت تکی میخوردی به نظره من
مامان
پاسخ
كيك فنجوني ها فقط سه تا بود. نارون كه اصلا لب نزد. چون كاكائويي بود و براش جديد بود. نصف رو همسر گرامي خوردن و نصف رو هم من.
مامان راد
7 دی 92 10:11
واقعا آفرین بر تو و خلاقیتت امیدوارم همینطور که تجربیاتت رو در اختیار ما میذاری و باعث پیشرفت نی نی های ما میشی نارون جون هم دختری بشه که ازون بهتر نیست
مامان
پاسخ
مرسي مامان راد جون... شما هم خيلي بمن كمك كرديد
هلیا
8 دی 92 15:50
سلام به به خیلی خوشگل شدند سلام. مرسي هليا جون.. خوبي؟ چشات خوشگل ميبينه ممنونم كه وبلاگ نارون و ميبيني
علی
14 دی 92 21:28
چه حوصله ای! عالیه...
مامان
پاسخ
مرسي علي آقا.. بله. حوصله زياد ميخواد
مامان شایان
8 بهمن 92 22:59
عزیزم.ایده خیلی جالبی بود.کلی شاد شدم.یاد دوران خوش کودکی افتادم و یاد این شعر: محو شد در خاطرات دور،باغ کودکی کورسویی مانده اندک از چراغ کودکی گرچه عمرم رفته از کف بی حساب، اما هنوز کودک اندیشه میگیرد سراغ کودکی
مامان
پاسخ
آره عزيزم .. منم بيشتر اين كارا رو واسه دل خودم ميكنم بچگي نكرديم كه . الان دارم جبران ميكنم