ناروننارون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نارون عزيزم

كلاهي كه براي نارون بافتم

1391/2/31 16:42
نویسنده : مامان
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

كلاه نارون جون

 

اين كلاهيه كه خودم براي نارون بافتم . هيچي از بافتني نميدونم البته نه هيچيه هيچي . خيلي كم. نایت اسکین

البته بهتره بگم اولين كلاهيه كه براي نارون بافتم. خيلي گشتم اينجا تا يه كلاه خوشگل واسه نارون پيدا كنم اما هيچكدوم نظرمو نميگرفت. گفتم بيخيال خودم براش ميبافم.

 

اينم نارون جونم با كلاهي كه براش بافتم. ميخواستيم بريم بيرون. نوبت دكتر پوست داشتم. لباس تنش كردم گفتم يه عكسي هم ازش بگيرم.

البته اين كلاه حاصل سه بار شكافتن و بافتنه.

بار اول اصلا تو سرش نميرفت بار دوم هم اندازه سر خودم بود. تا بالاخره سومين كلاهي كه بافتم اندازش شد البته يه خورده واسش تنگ بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سارا
11 اردیبهشت 91 22:48
سلام. ای جان قربونت تپلی ماشاا... بهت میاد