ناروننارون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نارون عزيزم

سرخك

1391/2/31 11:46
نویسنده : مامان
236 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 26/2/91  ساعت 4 صبح ميخواستم به نارون شير بدم كه متوجه شدم تب داره. نميدونستم بايد چيكار كنم. خيلي اتفاقي بود. هيچ علائم ديگه اي هم نداشت. فقط تب. بيشتر هم سرش گرم بود تا جاهاي ديگش. فكر كردم خودش خوب ميشه.  دستمال سرد رو پيشونيش گذاشتم و پاشويش كردم. موقتا تبش قطع ميشد ولي بعد مدتي دوباره برميگشت.

دختر همسايه هم مدتي قبل تب شديد داشت. و بعد چند روز مشخص شد كه سرخك گرفته.

منم چون يكشنبه نارون و برده بودم خونه همسايه احتمال دادم كه بيماري دختر همسايه به نارون جون من هم سرايت كرده باشه. با اينكه 13 روز از شروع مريضيش گذشته بود ولي بازم دختركم مريض شد.

 تصاویر زیباسازی نایت اسکین

چهارشنبه صبح بود كه از خانم همسايه قطره استامينوفن گرفتم تا تب نارون و كنترل كنم. عصر همون روز هم رفتيم بيرون براش قطره و شياف استامينوفن خريديم.

3 روز تب ادامه داشت. تا اينكه جمعه صبح دونه هاي ريز قرمز رنگي پشت گوش ناروني پيدا شد و كم كم به همه صورتش سرايت كرد.  تب هم قطع شده بود.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

امروز صبح(شنبه 30/2/1391) صورت نارونم خيلي قرمز شده بود. ولي الان كه دارم اين قسمت از مطلب و مينويسم عصره. قرمزي صورتش داره كم كم از بين ميره. خدارو شكر. خيلي اين چند روز نگران بودم. خيلي زياد. اعصاب برام نمونده بود.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)